Первый блог об украинских банках.
Банки Украины.

VAB: новые правила пользования платежными картами

С 11.01.2012 г. будут внесены изменения в Правила пользования платежными.

Сообщаем, что с 11.01.2012 года будут внесены следующие изменения в «Правила пользования платежными картами физических лиц ПАО «ВиЭйБи Банк», а именно:

1. Вы сможете устанавливать собственные лимиты на любые сроки и сумму за исключением тех, которые менять нельзя, обратившись в Контакт-центр БАНКА по телефонам: 0 800 30 08 30 (звонки со стационарных телефонов в пределах Украины бесплатны), +38 044 490 06 06, или 370 – для абонентов KIEVSTAR, MTС, LIFE (стоимость звонка согласно тарифам оператора). Подробная информация изложена в п. 7.1.3 и 9.1.8:

«7.1.3. Під свою відповідальність та на власний ризик змінити розмір авторизаційних лімітів зазначених в п.4.2.6 ПРАВИЛ, на використання коштів на ПР на будь-який період чи на строк дії КАРТКИ, за виключенням тих, які змінювати не можна, зателефонувавши до Контакт-центру БАНКУ за номерами телефонів: 0 800 30 08 30 (дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безплатні), +38 044 490 06 06 або 370 — для абонентів KIEVSTAR, MTС, LIFE (вартість дзвінка згідно з тарифами оператора) та надавши до БАНКУ відповідну заяву у письмовій формі або самостійно змінивши ліміти в системі INTERNET-BANKING. ДЕРЖАТЕЛЬ попереджений, що при будь-якій зміні лімітів всі попередні розпорядження ДЕРЖАТЕЛЯ щодо обмежень по операціях з КАРТКАМИ, усні чи письмові, будуть анульовані, та про те, що будь-які наступні зміни лімітів анулюють діючі.»
«9.1.8. ДЕРЖАТЕЛЬ несе ризик за всіма операціями, що здійснені по його ПР після зміни авторизаційних лімітів засобами, вказаними в п.7.1.3 ПРАВИЛ.»

2. Вам будет предоставлена возможность осуществить разблокировку КАРТЫ, если Вы обратитесь в Контакт-центр БАНКА по телефонам: 0 800 30 08 30 (звонки со стационарных телефонов в пределах Украины бесплатны), +38 044 490 06 06, или 370 – для абонентов KIEVSTAR, MTС, LIFE (стоимость звонка согласно тарифам оператора). Подробная информация изложена в п. 11.2 и п. 11.4:

«11.2. Розблокувати КАРТКУ можна зателефонувавши до Контакт-центру БАНКУ за номерами телефонів:
0 800 30 08 30 (дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безплатні), +38 044 490 06 06; або 370 — для абонентів KIEVSTAR, MTС, LIFE (вартість дзвінка згідно з тарифами оператора) за наступних умов:
11.2.1. Якщо КАРТКА заблокована за підозрою щодо можливих шахрайських операцій, при цьому ДЕРЖАТЕЛЬ підтверджує, що саме він проводив операції, що були визначені як підозрілі;
11.2.2. Картка заблокована за зверненням клієнта у зв’язку з вилученням її банкоматом;
11.2.3. Картка заблокована в наслідок невірного введення ПІН.
11.2.4. Якщо КАРТКА заблокована як вкрадена/загублена, її розблокування в телефонному режимі неможливе. В даному випадку необхідно написати заяву на розблокування або перевипуск картки у найближчому відділенні БАНКУ.»
«11.4. При блокуванні картки внаслідок неправильного введення ПІН:
Якщо Держатель КАРТКИ неправильним введенням ПІН заблокував КАРТКУ, йому необхідно зателефонувати до Контакт-центру БАНКУ за номерами телефонів: 0 800 30 08 30 (дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безплатні), +38 044 490 06 06; або 370 — для абонентів KIEVSTAR, MTС, LIFE (вартість дзвінка згідно з тарифами оператора) для розблокування КАРТКИ. В даному випадку не має необхідності здійснювати перевипуск КАРТКИ.»

Остальные пункты «Правил пользования платежными картами физических лиц ПАО «ВиЭйБи Банк» остаются без изменений.

Смотрите также:

Выберите другой город: